Heerlijk concert

Voor dit concert is niet alleen weken gerepeteerd, maar ook nagedacht door de muzikanten over de invulling van het concert, zoals bijvoorbeeld wat er dan te eten is en hoe de zaal versierd moet worden. Zo kwam er een affiche, lagen de partijen op een met een lampje verlichte lessenaar en was heel het lokaal versierd met kerstlampjes en een heuse kerstboom die door de muzikanten zelf in elkaar werd gezet.
Na het spelen van de ingestuurde werken was er tijd voor een stuk zelfgemaakte cake, koekjes en natuurlijk de bananen-shake 😋.
Met dank aan alle moeders & vaders die meegeholpen hebben met het bereiden van al dat lekkers!

Tijdens dit concert werd het dirigeerstokje weer terug gegeven aan Lieke Krantzen door invallend dirigent Karl Seel.
Terwijl er nog na gekeuveld werd was er ook tijd voor een heuse fotoshoot.

Fijne kerstvakantie allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar toegewenst waarin we leuke, mooie en schitterende concerten gepland hebben. Tot dan!

Met dank aan Anna Sherstiuk & Rob Fritsen van SIRIS Asten Someren voor de foto's!. Die kun je zien door hieronder op de link te klikken:
Klik hier voor de foto's op SIRIS.nl
Klik hier voor het hele artikel op SIRIS.nl