Winterconcert met solisten en Flying Deers

Harmonie St Cecilia uit Asten bestaat in 2019 maar liefst 125 jaar en organiseert op zaterdag 14 december een Winterconcert in De Klepel in Asten. Het A-orkest, onder leiding van Alex Rutten, zorgt voor een gevarieerd programma met medewerking van verschillende Astense zangers en zangeressen: Nils van Hoek, Mariël van Horssen, Maud van den Boomen, Roel Ermers en Lianne Grubben. De solisten worden gecoacht door Anouk Demos. Zowel de zaal als het repertoire zijn in warme, winterse sfeer! Uiteraard passeren ook verschillende kerstnummers de revue. Het zangduoThe Flying Deers maakt het concert – en de sfeer - compleet. Zij eren het crooner-genre en staan na het concert bovendien garant voor een swingende afterparty.

Het concert (met zitplaatsen) begint om 20 uur in De Klepel aan de Kerkstraat in Asten. Kaarten zijn voor €10,- per stuk te koop bij Primera Asten en VVV Asten.